Case: Footway

”Se klikkasi heti. Contentorilla on personaallinen asenne ja he ovat taitavia kuuntelemaan mitä haluamme ja tarvitsemme. Tämä tyyli sopii meille täydellisesti.” – Alexander Åberg, copywriter ja sisältövastaava, Footway.

Tietoa toimeksiannosta

Footway antoi toimeksiannon Contentorille ensimmäisen kerran vuonna 2015, kun Alexander Åberg tarvitsi nopean käännöksen.

”Valitsimme Contentorin, sillä päädyimme korkealle hakukonetuloksissa ja olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen”, hän kertoo.

Vuonna 2016 oli meneillään suuri sisältöön liittyvä projekti, jolloin Footwayn tarvitsi tilata tekstejä eri tuotemerkeistä ja malleista.

”Silloin valitsimme uudestaan Contentorin, sillä he tekivät valtavan hyvää työtä muun muassa uutiskirjeiden kanssa”, Alexander sanoo.

Hänen mukaansa Contentorin lämpimällä kohtaamistavalla oli myös tärkeä merkitys yhteistyökumppanin valinnassa.

Se klikkasi heti. Contentorilla on personaallinen asenne ja he ovat taitavia kuuntelemaan mitä haluamme ja tarvitsemme. Tämä tyyli sopii meille täydellisesti.

Nykyisin Footway käyttää Contentoria jatkuvasti erilaisiin tehtäviin, kuten uutiskirjeisiin, verkkosivuston teksteihin, sosiaalisessa mediassa julkaistaviin käännöksiin sekä tuote- ja tuotemerkkiteksteihin, joissa vaaditaan SEOn mukaista ajattelutapaa.

Asiakas – Footway

Footwaylla on internetin suurin valikoima kenkiä. Yli 650 merkkiä ja 30 000 mallia. Yritys aloitti toimintansa vuonna 2010 ja nykyään sillä on 35 työntekijää ja se on lanseerattu 11 markkina-alueella, mm. Suomessa.

Alexander Åberg 2 Footway Josef Peyre
Alexander Åberg. Valokuva: Josef Peyre
100 % tyytyväisyystakuu!
Ei vain käännöksiä, vaan myös lokalisointia
Joustava & turvallinen